wtorek, 30 grudnia 2014



       Święta,święta i po świętach. Magii świąt w ogóle nie poczułam.Czuję się jak zawsze.Dopiero po świetach spadł śnieg -.-. Jutro sylwester idę z M do znajomych. Ubieram się w - Małą Czarną- stawiam na klasykę. Ostrzejszy makijaż, koreczki. Kazdy cos przygotowuje , ja zrobię sałatkę z kurczaka i makaronu mniami do tego mielone mięsko -kotleciki ;P, Akurat M był na zakupkach :).Mikołaj w tym roku było bogaty. Dostałam dwa super zestawy kosmetyków. Peeling ,który naprawdę przypadł mi do gustu  z Avonu. Czekoladowo-Kawowy. Nienawidzę kłótni! Mam dosyć .STOP JA WYSIADAM.Mam nadzieje,że będzie dobrze jutrro. Bez zbędnych ceregieli. OBY BYŁO DOBRZE. Szampan się chłodzi. Trzeba pamiętać,aby nie mieszać piwa z vódką!.:D 

Sałatka z makaronem i kurczakiem. 

~ 200 g makaronu 
~ 1 pojedyncza pierś z kurczaka (ok. 250 g)
~ kukurydza
~ , przyprawa do kurczaka
~ sól, pieprz 

~ 6-7 łyżek sosu sojowego
~ 2 łyżki ketchupu
~ 3 łyżki zalewy z pomidorów 
~ 1 łyżka musztardy 
~ 1 łyżka zimnej wody
~ 3 łyżeczki ziół prowansalskich

Makaron gotujemy al dente wg przepisu na opakowaniu. Odcedzamy i przelewamy zimną wodą.
Kurczaka kroimy w kostkę, przyprawiamy i podsmażamy na oliwie. Mieszamy z makaronem i z kukurydzą
Sos sojowy, ketchup, zalewę, musztardę i zimną wodę mieszamy. Doprawiamy solą, pieprzem i ziołami. Wlewamy do makaronu i mieszamy. Odstawiamy do lodówki. (Zdjęcie  wkrótce:)



Udanego Sylwestra!



Życzy MerryM.



sobota, 20 grudnia 2014

W życiu różnie, kwadratowo i podłużnie. 
Każdy życie ma  tylko jedno , wiec co kogo obchodzi druga osoba. My Polacy lubimy psioczyć na kogoś. Nie widzimy swoich wad. No pewnie ,że tak najlepiej! Lubimy także kopiować innych , w mniejszym czy większym stopniu. Życie krótkie jest. Szkoda go marnować na paplanie jak to mi zle sie nie układa i tak dalej. Trzeba także przejść przez nie Z UŚMIECHNIĘTĄ TWARZĄ. a tak ,żeby chociaż innym było źle. Jeżeli człowiekowi się wiedzie w zyciu ma kochającą rodzinę i w ogole . To od razu taki człowiek jest skazany na potępienie.Dziwny jest ten świat. 


Zrobiłam dziś dobry obiadek - Jedyny posiłek. ;).
Ryż biały z piersią z kurczaka z kombiwaru do tego gotowane brokułki.
mniami.. z sosem ;P śmietanowo-tymniankowo-czosnkowym:) 
Chyba wprowadzę jeszcze kolacje. Bo rano mnie ssie żołądek. 
Nie no,ale babeczki muszą być dziś obowiązkowo.
Doprowadzić się do kultury dziś muszę :D Włoski , paznokietki.. itp;)
Świeta z moim M<3333. Kocham go ponad życie. Muszę stać się lepszą osobą.:) 



POSTANOWIENIA NOWOROCZNE :
- mniej kłócić się ze wszystkimi :D
-przytyć bynajmniej 2 kg. 
-ćwiczyć nadal pupę , chcę mieć taką jak Kim. 
-zdać , zaliczyć szkołę
-nie denerwować się, do życia podchodzić z dystansem. 




JAK WYGLĄDA WASZ DZIEŃ OGARU ??

piątek, 19 grudnia 2014

Dzień 18.12.2014-Wersja robocza.




Dziurkę w pasku trzeba zrobić. Myślałam ,że mam rozmiar 36, a tu lipa.. 34. Trzeba troszkę przytyć. Może uda mi się jakoś na święta. Moje marzenie , większa pupa.Znacie jakieś skuteczne ćwiczenia??
Oprócz przysiadów i Mell B ?? Wczoraj sprzątanie , właściwie cały czas sprzątam . Ręce stasznie mi wyschły. Muszę sobie zrobić maseczkę na twarz , dłonie jakąś nawilżającą. Włosy zaraz pofarbuje. Dość mam odrostów. Zwierzaki chore.. wszystkie na zastrzykach i lekach. Całe szczęście już jest lepiej. Nic nie jem . Jem tylko jeden posiłek dziennie. Pozwalam sobie wtedy na coś tłustego :D
Wczoraj np zjadłam jeden talerz zupy "Zalewajki"
Dziś pół miseczki ryżu, kurczaka z sosem.
Pije dużo kawy. Uwielbiam energetyki. Dobrze się czuje!. Tylko w moja dieta nie zawiera wszystkich potrzebnych witamin, wiec zaopatrze się w Vitotal dla kobiet, czy jakieś inne witaminki. 
Dostałam zajebiste garnki^^ od mamusi, już pod choinkę...W biedronce jest taka super choinka ,za 11,99 .Właściwie to drzewko choinkowe;)) Kupiłam! , a po świetach na wiosnę , zasadzę w ogródku ;P 
Raport dzienny:
w ramach rozgrzewki - sprzątanko.
70 przysiadów. dzień 8.
20 wymachów w tył. Śmich ;PP



"...Masz takie oooczy zielooone.." Podoba mi się ta nuta. Może dlatego ,że mam zielone oczy. Nikt nie śpiewał nigdy o zielonych oczach... ;P

niedziela, 14 grudnia 2014

Przed wczoraj byłam na mieście i w domu , posprzątałam , ubrałam choinkę :) Odłączyłam niepotrzebne kanały. I zakupiłam to co miałam. Farbę do włosów.. Zrecenzuje jak użyje. Dodam tylko ,że kupiłam ją na promocji za 5,99zł z 12 zł w Rossmannie. Fluid również na promocji w Rossmannie Lirene Fluid matujący-rozświetlający Glam&Matt. Powiem wam ,że średnio jestem z niego zadowolona. Nie kryje dokładnie, nie wiem czyja to wina czy cieni czy tego fluidu , ale strasznie się świecę.Konsystencja troszkę rozwodniona. Trzeba jednak zmatowić pudrem , sam nie wystarcza. Lubie ogólnie firmę Lirene. Mam kosmetyki własnie do twarzy i do ciała , właściwie tylko z Lirene jak tak patrze ;P. Kosmetyki są dobre , świetnej jakości do tego wcale nie takie drogie. Jeśli jeszcze na promocji się coś wyhaczy to już zupełnie EXTRA! 
A WY LUBICIE PRODUKTY TEJ MARKI???

Upiekłam wczoraj i dziś babeczki, bardzo prosto się je robi. Ja piękę w kombiwarze( to taki halogen over) Dostałam od babci:))Wyszło mi 10 babeczek
Przepis jest bardzo prosty:
1 jajko
pół łyż sody oczyszczonej
2 łyż proszku do pieczenia
półtora szkl mąki
mniejsze pół szkl oleju
200g śmietanki.. miałam 18 procentową to dałam tej :)

Zmieszać wszystkie składniki, Piec 25 min 170 stopni.

Wczorajsze z cukrem waniliowym i jabłuszkiem w środku

Dzisiejsze z olejkiem migdałowym , 3 z rodzynkami ,3 z migdałami ,3 z dżemem i jedna z czekoladką. 

Dzisiejsze były lepsze ;P. Muszę zrobić jeszcze kule do kąpieli i peeling kawowy. Niedziela mija na spokojnie. Oglądam TV, przeglądam strony.
Oczywiście trening zaliczony!
Klik - http://www.pah.org.pl/nasze-dzialania/8/pajacyk


czwartek, 11 grudnia 2014

Dzieje się. Przygotowania do świąt pełną parą. Jutro na miasto. Odłączyć pewne programy. Dziś nie miałam możliwości. Z moim lubym już prezenty sobie wręczyliśmy. Dostałam upragniony aparat. <33 Mój Misiu dostał ode mnie zegrarek. Psinki dostały spanko. Nie mam pojęcia co kupić mojemu chrześniakowi. Może macie jakieś propozycje?Ma pięć lat.
No jutro sprzątanko, ale mi się nie chce. Kawa mi się skończyła. -.- , Muszę nabyć. Moja ulubiona polecam nescaffe -rozpuszczalna. Farbę do włosów , koniecznie czarną! Wydepilować brwi! Zapuścić paznokcie!
 Bawię się w perfekcyjną panią domu. Polecam Anthea Turner napisała książke  pt,"Perfekcyjna pani domu " jak zajmować się odpowiednio domem. Ciekawe porady , prościej jest w życiu jak się już wie co i jak. Ładnie dziś na dworze było , bodajże 5 stopni .oczywiście trening zaliczony.
Mell B i przysiady: 20 z obciążeniem, 30 zwykłych.
Przyszła mi paletka cieni, ale strasznie licha. Już kiedyś zamówiłam podobne cienie o podobnej konsystencji musu. Myślałam że ta będzie lepsza!

STRASZNIE SIE LEPIĄ I ROZMAZUJĄ. NIE MAM POJECIA JAK JE NAKLADAĆ, może spróbuje nałożyć na cień sypki.
Kiedyś w sklepie pani poleciła mi świetny, tani choć duże opakowanie ZMYWACZ DO PAZNOKCI z olejkiem z drzewa herbacianego


Merry M .

środa, 10 grudnia 2014

Ostatnio dużo się pozmieniało. Nie miałam na nic czasu. Doszły do naszego grona trzy pieski rasy pit-bull. Są świetne! cudowne. Nie mogę doczekać się aż dorosną. Zawsze kochałam zwierzęta, dziadek nazywał mnie "psiarą" . Właściwie to dużo osób nazywało mnie "psiarą" także zostało do tej pory. Uwielbiam przyrodę. Niedługo świeta. Porządki już prawie skończone.Okna jeszcze muszę umyć. Brrrr taki ziąb! Aż się człowiekowi odechciewa, pomimo tego ,że kocham zimę. Jej piękno.
Mama niedługo wraca z młodszym bratem na świeta. Dawno ich nie widziałam. Stęskniłam się. Muszę iść na dniach do starego mieszkania ,posprzątać przy okazji babci pomogę troszkę. Sama jest kobieta. Nie wiem co mojemu ukochanemu kupić pod choinkę, ale chyba większość z nas ma takie dylematy. Odrosty trzeba pofarbować! Po długiej przerwie wracam do ćwiczeń.

WAGA:46,7 kg
ĆWICZENIA:
rozgrzewka + rozciąganie 
Mell B -(Wyzwanie -30 dni )- 1 dzień
60 przysiadów
Jak prawidłowo wykonywać przysiad aby dawał efekt:



DIETA- nie prowadzę, uważam ,że jest mi nie potrzebna. Bynajmniej  na razie :) 
Chcę poprawić moją pupę oraz nogi , bo są ciapciowate troszkę. 
A więc na całego ! Frytki , schab suróweczka :D 

Zachęcam do klikania PAJACYK - http://www.pah.org.pl/nasze-dzialania/8/pajacyk