wtorek, 3 lutego 2015

Ale piękna zima, dziś wieczorem.. Chciałam zrobić dla was zdjęcie,ale wyszło złe ujęcie.. i nie wychodzi ładnie z okna.. a nie chce mi się wychodzić  brrr.
Jednak zrobiłam :
Jedzenie pieskom studzi się, Są pocieszne , lubie z nimi prowadzić monolog :)). Wszystkie Kocham jednocześnie, niedługo nasza blondyna dostanie cieczki, trzeba przypilnować. Szybko dojrzała, czas tak szybko leci. A siostra dziś była u niej , pobawiły się. Molka się już lepiej czuje. lepiej też wygląda. Będzie dobrze.
Sesja prawie zaliczona , jeszcze tylko jeden wpis. Licencjat czeka :P . Nie chce mi się max pisać , nie mam motywacji do pisania. Nie mogę usiąść. Zimno mi wiecznie :D choruje na zasapalizm i spodkocaniewylazizm :)) .
Oglądam właśnie Świat według kiepskich , lubie ten serial.
Dziś rano z moim M <3 oglądaliśmy fajny film , godny polecenia! No od dawna nie oglądałam takiego dobrego filmu. "Obłąkani"

Od mamy dostałam maseczkę niemiecką -nawilżająca. Zdam opinie następnym razem,bo własnie ją próbuje, zobaczymy. 




MerryM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz