czwartek, 26 lutego 2015

Film na dziś?? Polecam SNAJPER - ostatnio z M oglądaliśmy, bardzo ciekawy !
Snajper − amerykański wojenny dramat biograficzny w reżyserii Clinta Eastwooda. Dostępny w kinach :).




Jak u was walentynki ??
U mnie mineły tak jak każdy inny dzień. Nawet kwiatka nie dostałam za to od siebie też nic nie dałam.Misia -ciasto upiekłam.. smakowało M :P
Pieski zdrowe... no na szczescie juz jakos idzie,.. Dwa maleństwa były na ostatnich szczepieniach.. Zaczipowane.. także nam nikt ich nie odbierze ;*** Maleństwa moje ! Wszystkie.
Szkoła załatwiona,Ogladam rozmowy w toku.. Ci ludzie mnie zadziwiają.. normalnie..
na obiad: frytki z kurczakiem..pyszne... Sama robie frytki, uwielbiam :DD
Włosy lśniące się zrobiły - użyłam farby z Syoossa z kreatyną. Lepsza jak z Accentu. Na promocji w rossmanie. Miałam długie panznokcie - obgryzłam :ściana:
Koniec lutego, szybko ten czas leci. Była rodzinka. Stęskniłam się . Cieszę się ,że ich zobaczyłam. Tego potrzebowałam. Piękny zachód słońca:
O dziś robiłam lasagne. Podług przepisu ze strony internetowej z winem i gałką muszkatałową. Ciekawy przepis. smaczny. Zarzucę zdjęcie jutro , bo mam na telefonie. Zaopatrzyłam się w inkę<33. Jejciu uwielbiam kawę. <333

Merry M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz