sobota, 7 lutego 2015

Zimno..strasznie zimno,dziś było. Temperatura poniżej 0 jak nic. Nie chcialo mi się marznac na dworze wiec,  puscilismy je i popatrzylismy zza okna. Tak cudnie wygldały. Piękne są. Maluszki nasze <3Molly zdrowieje.

Jutro mam ochotę upiec pączki,  nie mam blisko do sklepu a brakuja mi jajka.  a kury nie znoszą.  bo zimno..
Nie znacie jaki. Filmów dobrych??  My z M juz nie mamy normalnie co oglądać.. Chyba wszystko obejrzeliśmy.ale jak znacie coś ciekawego piszcie. układa nam się różnie.. Chyba o wszystko mamy do siebie pretensje. Ale jakos. Wytrzymujemy.
Film na wieczór dla Was to : UPROWADZONA 3? Jedynkę i dwójkę tez polecam.




Rozbita wewnętrznie jestem. Roztargniona. Nie czuję się dobrze, chociaż tak na prawdę  jest niby wszystko w porządku . Boli mnie to co się dzieje na świecie... Pije piąty dzień drożdże,. Zaczynam czyta. >Cujo <S.King.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz